از فرش سال قبل تا زیلوی امسال + تصاویر

 

چرا رهبر انقلاب در حرم امام1394 برای زیر پای خود از زیلوهای حسینیه امام استفاده کردند؟

پس از رو نمایی از ساختمان جدید حرم امام خمینی ره موجی از اعتراضات به تجملی بودن این بنا در میان نسل سوم و چهارم انقلاب به وجود آمد در این بین اما برخی از نسل اول و دوم انقلاب به حمایت از این اتفاق پرداختند. 
در این میان همه چشم ها به سمت رهبر انقلاب بود، فردی که در ساده زیستی در میان مسئولین کشور بی همتاست و ملاک و معیار این ساده زیستی است. بسیاری از کاربران فضای مجازی و فعالان فرهنگی و مذهبی نیز با اعتراض با این موضوع خواسته بودند که رهبری معظم این بنا را افتتاح و این شیوه را تایید نکند.
مراسم دیروز برای هر دو طیف اهمیت بسزایی داشت. اما این بار هم رهبری عزیز نشان دادند که پیر و مراد جوانان آرمان خواه انقلابی هستند و ذزه‌ای از ارزش های والای انقلاب و امام عقب ننشستد.
ایشان به اینکه بخشی از فرمایشات خود را به بحث اشرافی گری و کاخ نشینی تخصیص داند اکتفا نکردند و در اقدامی مهم و معتا دار حاضر به پا گذاشتن بر روی فرش هایی که در جایگاه قرار داده شده بود نشدند و از زیلو های معروف و ساده حسینیه امام خمینی استفاده کردند. چ
بعد از آنکه اکانت اینستاگرام Khamenei.ir عکس و توضیحاتی را درباره این اقدام منتشر کرد٬ کاربران شبکه‌های اجتماعی هم با همان تک #زیلوی_ساده نظرات خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.
«با همان زیلوی ساده‌ات تمام تحریف‌ها را به چالش کشیدی»
مثل همیشه ساده

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

زیلو نگاره میبد
برای ورود به سایت جدید فروش اینترنتی کالا از طریق پرداخت الکترونیکی و تحویل گرفتن محصول مد نظر خود به سایت مراجعه فرمیید و این وبلاگ دیگر بروز رسانی نمی شود سایت جدید فروش اینترنتی http://meybodziloo.ir/ صرفا جهت سفارش های خاص که در سایت موجود نیست تماس یگیرید. زارع 09226652375

نظرسنجی

نظر شما در مورد مطالب این وبلاگ چیست؟

تا چه میزان از استفاده ی زیلو راضی هستید؟

کدبازان